en trött söndag

Igår ringde väckarklockan 06.30, faktiskt ganska lätt att gå upp. Jag mötte Erika 07.25 vid furuhalls dagis och vi gick till lilla K. 08.00 bar det av till Ullis, gjorde en del fynd och jag fick jätteont i huvudet men mina tjejor räddade dagen. När jag kom hem tog jag huvdvärkstabletter och drack en massa Sprite och vilade i 5 minuter sedan bar det av till Anna. Det var helt okej men roligast var "På rymmen".  Idag har jag jobbat en liten sväng och nu sitter jag hos mormor och morfar. Helgen uppfyllde inte riktigt mina förväntningar men det kan inte alltid bli som man vill.

Imorgon, måndag och det betyder det muntliga nationellaprovet i engelska som inte gjordes i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0