friday

Fredag, en av de bästa dagarna i veckan. Dagen har faktiskt varit slapp: Naturkunskap, Samhällskunskap, Matematik och Engelska. Vi hade ingen franska idag vilket va underbart ,det här är den bästa fredagen på länge. Jag skulle ha lekt med Frida idag men hon skulle tyvärr jobba så det får bli en annan gång. Ikväll blir det tv, sova och sedan HOCKEY då HV 71 förhoppningsvis tar SM-guld. Imorgon ska jag gå upp senast 06.30, det är en hemsk tid men förhoppningsvis får jag och mina vänner det roligt i Ullis. Efter Ullis bär det av direkt till min kusin i Grimsås på lite party, skojj. Jag sover över där och stiger upp senast 10.00 för att arbeta på Nord's grill i Dalstorp. Det här är mina planer för helgen men de kanske ändras.


trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0