italienskor

I måndags kom det ett X-antal italienskor till den stora staden Gnosjö. De har basröster och tydligen röker hela bunten. Idag var våra kära klasskamrater och deras "brevisar" i Göteborg så klassen betod endast av 10 personer, mycket skönt. Dagen har varit: komisk, lärorik och tråkig på samma gång. Jag och Erika trampade hem i en rask takt och jag gjorde mig en mycket god baguette och kastade mig sedan i sängen och sov i hela 2 timmar. Det var skönt men egentligen borde jag sova på nätterna istället.

Idag intervjuade Olivia mig och Erika för VN, åå vad hemskt jag vill inte ens se det. Det är pinsamt men jag ställde upp för att alla andra gjorde det, jag faller alltid för grupptrycket. Snälla, kolla INTE på framsidan eller baksidan av VN under de närmaste dagarna.

Imorgon blir det "party" med italienskor och svenskar får väl se hur det går. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0