uppdatering

Torsdag: En bra dag i skolan. Jag cyklade hem i en fart jag aldrig kommer att uppnå igen för att duscha och byta om för att gå på "partyt" i fabriken. Erikas pappa hämtade oss och skjutsade oss till Lina, därifrån vandrade vi den långa vägen till fabriken. Det var verkligen tråkigt där men vi roade oss genom att fota, jag säger bara "container". Vi var inne ett tag och snackade, skrattade och lyssnade på ett lokalt band. Lilla K övergav oss för italienskorna men trots detta fortsatte vi att fota och i slutet visade jag också min "påskdans" och "valborgsdans", jag ber om ursäkt för det.

Tack för en rolig kväll; Erika, lilla K, Kimmy, Lina och Sofia

Fredag: Så grymt seeeg dag, kom knappt upp ur sängen när väckarklockan ringde 07.00. En helt okej dag i skolan trots lite butterhet. Jag fick cykla hem fort även denna dag för att jag skulle med tåget till Limmared 15.24, jag hann med det. Jag arbetade sedan 16.00-22.00. Jag övningskörde hem vilket gick superbra, endast ett motorstopp och det var på vår garageinfart.

Lördag: Äntligen fick jag sova ut. Jag käkade lunch hos mormor och morfar och fikade även med wienerbröd, mumma. Sedan körde morfar ner mig till kiosken och jag arbetade 16.00-22.00. Det var faktiskt riktigt roligt att jobba idag; någorlunda att göra och mycket trevliga människor kom på besök.Jag övningskörde hem och det gick mindre bra efter ett par motorstopp under resans gång kom vi tillslut hem.

P.S Min gammelfarmor avled i torsdagsmorse, hon blev 93 år gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0