Valborgsmässoafton -08

30 april, det är valborgsmässoafton men också vår konungs födelsedag. Dagen idag har varit intressant och jag har också varit på ett strålande humör. Vi hade en intressant diksussion på geografin som gällde klimatproblemet och att analysera filmen "Den obehagliga sanningen". Jag fick sagt det jag ville ha sagt, äntligen, jag brukar annars bara nicka och lyssna på dom andra. Tyskan idag gick snabbt och den var faktiskt ganska rolig. För alla som har sina anteckningsblock framme vill jag bara meddela att jag har tyskaprov den 2 juni och det får jag inte glömma bort.  

Snart kommer Simon med en pizza till mig, snäll han är. Pizza känns lite ofräscht men jag ska käka den och sedan gå en långpromenad om jag vågar, kan ju finnas fyllesvin. Sedan lite styrka och efter det ska jag kasta mig framför TV:n och bara glo, härligt. Inget festande för mig vilket ska bli himla skönt.  Jag funderar faktiskt på att se Uppdrag granskning som idag handlar om hur lätt ungdomar får tag i alkohol men man får också se när några 15-åringar köper av langare. Om jag ska se det eller ej får min Far "TV-chefen" avgöra.

congratz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0