Hej

Jag måste skriva fort, jag ska snart till lilla K. Jag är alltid så seg när jag ska fixa mig.

Det gick bra hos doktorn, jag ska äta pencillin i minst 3 veckor till. Jag kanske får äta tabletterna i hela mitt liv, vem vet. 
Matteprovet idag gick sådär, jag fick godkänt, det är ju huvudsaken. Efter matten hade vi rättskunskapsprov, det gick inte bra eftersom jag inte hade övat. När jag tänker tillbaka på provet så minns jag inte en enda fråga, jag var så uppe i allt annat att jag inte kunde koncentrera mig ordentligt. Jag hoppas att jag får MVG i slutbetyg ändå.

Nu måste jag kila. Jag ska vara hos lilla K senast halv sju och jag lyckas alltid komma försent till henne. Jag önskar eder alla en trevlig kväll. Vem vinner idol?


Kommentarer
Postat av: Erika

3 veckor till????? Herregud Lina, det är på tiden att du börjar tycka synd om dig själv nu! Jag skulle börjat för länge sen, fattar inte att du kan verka så oberörd.

2008-12-13 @ 10:06:09
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Japp, det är helt sjukt. Men infektionen i häl börjar ge med sig men än är den kvar. Jag tycker inte synd om mig själv, jag vet inte varför.

2008-12-13 @ 12:44:16
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0