Lucia

Jag fick gå till skolan idag. Alla glodde på mina gummitofflor, bli inte så förvånade, gummitofflor är inne. Jag blev blöt om fötterna och höll på att bli överkörd av en plogbil. Vi har precis kommit från luciafirandet, rektorn var lucia. De hade gjort om låtarna. Det var väl helt okej, vi missade i alla fall lite företagsekonomi. Kimmy tjatar om "dejten" som ska ske ikväll, nu vet alla vad jag, lilla K och tomtarna ska göra i kväll. Han kan aldrig hålla käften.

Nu ska jag fortsätta plugga lite matte och rättskunskap till Johan kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi så sött det kan bli! ;)

2008-12-12 @ 10:42:09
URL: http://kopiaha.blogg.se/
Postat av: Lilla K

Jag hatar Kimmy!!!! Jag ska aldrig mer säga något till honom. Som jag sa till Johan är er lärare, "Kimmy, är ingen bra man"...!!!!

2008-12-12 @ 14:43:33
Postat av: Erika

Låt Kimmy vara! Han är ju bara en nalle. Han vet inte bättre.

2008-12-12 @ 15:14:58
URL: http://paranoia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0