Oj

Jag är svag. Patetiskt. Jag mår inte särskilt bra. Jag mår som jag förtjänar helt enkelt. Jag drömmer om vampyrer och andra knäppa saker. Jag borde inte läsa böcker. Jag försöker skriva normalt men skakar bara en massa, det får bli som det blir. Vem bryr sig? Jag ska gå en promenad sedan, jag måste ut och röra på mig. Jag kan inte ligga i sängen hela dagen, läsa och tycka enormt synd om mig själv. Jag borde också titta in hos farmor och prova ett par stövlar. I morgon ska jag tvinga mig själv till Borås. Det får bli en kort men intensiv shoppingdag. Jag måste ha något till nyår.



Kommentarer
Postat av: Kim

Ha det så trevligt :)

2008-12-28 @ 16:33:00
URL: http://kimthatsme.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack Kimmy, tack!

2008-12-28 @ 17:18:52
URL: http://glasfagel.blogg.se/
Postat av: sofia

hur mår du egentligen vännen? du verkar helt mentalt utsliten de senaste dagarna? är det så? är nåt på tok? hoppas allt ordnar sig snart. kram på dig vännen.

2008-12-31 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0