Övertrevlig

Jag hatar att vara trevlig mot människor jag tycker mindre om, jag känner mig så falsk. Jag tycker inte om en viss E, man ska se det positiva i alla men med henne går det inte. Det går bara inte och nu hänger jag ut henne på min blogg, stackarn. Men den här bloggen är som en dagbok och i det här fallet tänker jag inte censurera, haha. När hon ringer blir det ett sådant smörsnack. Jag gillade henne för, då var hon min förebild. Vad har hänt med henne? Sedan hon började röka har hon blivit underlig. Hon har en knäpp attityd och är den mest nyfikna människa jag känner. Hon skvallrar och jag tycker inte om när hon beter sig som hon gör. Nej, det är inte Erika Hansson, hon är bra, jag älskar henne.

Detta var det lindrigaste jag kunde säga om henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0