Rubbish

Jag är impulsiv och säger ofta saker som kan tolkas väldigt fel, ofta till det negativa. Jag vet inte varför det har blivit så, jag pratar alldeles för mycket och tänker sen. Jag är ledsen om jag har sårat någon, det har verkligen inte varit min mening att vara elak. Jag måste lära mig att tänka på vad jag säger och vad mina handlingar kan få för konsekvenser. Jag vill veta om jag gör er illa, det gör mig bara glad. Om jag inte vet kan jag inte förbättra något. Det har hänt mycket under de senaste åren, jag börjar lära mig att ta tjuren vid hornen och framförallt kontrollera mig.  Det är inte lätt, jag försöker verkligen, så snälla ge mig en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0