Söndag

Vilken helg, den har varit skoj. I fredags shoppade jag, Erika, Kimmy och lilla K julklappar i Värnamo. Det var mysigt. Jag, lilla K, Anna, Jessica och Maria var på fest i bygdegården i lördags. Den var helt galen. Polisen hälsade på och berusade ungdomar fanns lite överallt. Jag är riktigt trött idag. Jag har ont i mina fötter, jag dansade i 8 centimeters klackar i tre timmar. Det var inte så smart, men det var det värt. Någon kastade en ölburk på mig, det gjorde riktigt ont. Jag ska inte berätta mer.

I morgon ska jag hjälpa farmor med en massa saker. Sedan bli det julfika och julklappsbyte på Bernts. Det kommer bli jätte mysigt. Det ska jag se till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0