A cloudy day

Jag har nyss käkat lunch, kyckling, wook och till efterätt en skål med frukt, så nyttigt. Om en timme ska jag ut och gå med Erika, vi ska snacka skit om allt och alla, det behövs verkligen nu. Jag hoppas också att Erika kan följa med till Göteborg den 23 juli och titta på Mamma Mia, men vi får se hur det blir med den saken. Det är underbart att vara ledig idag, jag älskar att jobba med människor men alla behöver ledigt. Om 26 timmar börjar min nya arbetsvecka, puuuuh, jag kommer att vara rik efter sommare, woho.


Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan slänga på mig kläderna för att möta Erika, som tur är ska vi mötas utanför mitt hus, perfekt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0