Borta bra men hemma bäst

Jag har inte så mycket att säga men ett litet inlägg  blir det i alla fall. Jag, Erika och Lilla K hade det mysigt i Kivik, det var skönt med semester. Vi cyklade och vi hann med att sola för vädret i Skåne var mycket bättre än i Småland. Vi lyckades hyra två kassa rysare/skräckfilmer, "Från andra sidan" och "Desperation", titta inte på dem. Vi hittade även på ett litet bus i Kivik som vi ångrar. Till en början var jag riktigt förskräckt men "Man lever bara en gång och den gången är nu" , eb mycket passande fras.

Skåne är ett vackert landskap, vi kanske borde behålla det och inte ge bort det till danskarna?
`
Idag har jag jobbat 09.45-20.30 och jag har jäkligt ont i benen, men nu är det helg.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0