Helgen

Min blogg har varit ur funktion sedan i fredags, kan bero på mitt Internet, inte vet jag men nu funkar den. Helgen har varit helt okej.

Fredag: Skoldagen var helt okej, fick reda på en del betyg och hade prov i naturkunskap. Jag och lilla K gick ner till samhället för att titta på treornas bal, där fanns även Kim och Erika som tillsammans med sin orkester stod för musiken. Lilla K fotade en massa och paren var superfina, längtar lite till den dagen, om vi nu inte ska bryta benen men vi får se. När jag kom hem käkade och sedan cyklade jag och pappa en rund, b la till kyrkogården.

Lördag: Jag och min syster begav oss till Borås 11.26 och shoppade en massa. Jag var också med min vän Nathalie som jag inte hade träffat på ett tag, skoj.

Idag ska jag steka fett och bli brun och jag ska gå en promenad och förhoppningsvis bränna celluliter.



Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0