Kalas och en ny arbetsdag

Det var kalas igår, jag tänker inte beskriva så mycket hur det var. Jag, Kim och Erika lagade i stort sett all mat och hade det mysigt i köket medan lilla K underhöll hennes gäster. När jag stod vid diskbänken så säger jag "Jag gillar stora män" halvhögt, shiiiit vad fick jag det ifrån? En film? Det händer ofta att jag säger saker som jag inte alls menar, schizo ? Det var pinsamt och Erika började flabba så hon slant med kajalen. Lilla K bestämde när vi skulle sjunga för henne, det är smidigt. Vi gjorde egentligen inte så mycket mer än att äta och titta på TV. Vi gick hem runt 22.30 och hann precis hem innan ett hemskt åskoväder drog in över lilla Gnosjö

Idag ringde min väckarklocka 07.50 och det var riktigt jobbigt att gå upp. Jag gick upp som en zombie för att ta på mig mina arbetskläder, btw så sprack mina jeans när jag skulle böja mig ner och hämta strips. Det är inte så farligt som det låter blev bara ett större hål vid vänster ljumske. Vi har typ inte haft något att göra idag men jag älskar att jobba med människor, det är därför jag orkar gå upp varje dag. Jag ska jobba tillsammans med min pappa under större delen av sommaren så nu är det jag som är chef, vilket jag utnyttjar främst när det gäller min bror.


I'm tired, good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0