Life isn't meant to be easy

Jag har ingenting att göra på midsommar, jag känner mig dissad av en killkompis, jag börjar likna en psykopat osv. Tyskaprovet idag gick kasst gjorde ingenting på samhällskunskapen och svenskan. Imorgon ska vi vara ute i skogen i 3 timmar och ha med matsäck. Nej, jag går inte i femman utan första året på gymnasiet. En jäkla magavärk har plågat mig idag, hemskt. Jag är hungrig men det finns ingen mat hemma och det finns ingen människa som kan köra ner mig så jag kan handla det heller. Att ta cykeln= att ta självmord eftersom det är 29 grader i skuggan. Det enda jag vill ha nu är en Twister, en colaburk och en god måltid(gärna grillat). Det jag kommer få idag är Euroshopper-glass, vatten och en måltid som består av två mackor.

enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0