Mitt liv är kaos

Jag har skrivit om det många gånger och kommer att fortsätta skriva om det. Det är det här som gör att mitt humör svänger och att jag på senare tid har blivit mer störd än vanligt. Vårterminen har varit tuff, kanske inte i skolan men det har uppstått en jäkla massa problem hemma. Gråtattackerna kommer ofta och ibland känns det som att allt ska lösa sig och sedan blir det bara värre igen.T ex idag så blev vi osams hos mormor och morfar och det slutade i tårar, hur länge orkar jag? Länge eftersom vi människor är starkare än vad vi tror. Det mesta känns deppigt nu och det beror dels på vädret. Men nu börjar sommarplanerna att rulla in och det kommer att stärka mig.

Midsommar firade jag hos Jessica, jättetrevligt, vi pratade och tittade på lite TV. Det kändes skönt att glömma all skit som har hänt under den senaste tiden. Hon är lite småtrög ibland men hon är underbar och jag ska fortsätta umgås med henne.

Imorgon är det som sagt party hos lilla K och jag känner ingen pepp, helst av allt hade jag velat ligga under täcket, titta på TV och deppa. Jaja, får väl komma med ett stort leende på läpparna och försöka vara glad.

Nu ska jag tvätta kläder till imorgon.

tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0