Skolavslutning

Äntligen har vi sommarlov, woho. Dagen har varit alldeles underbar, jag tänkte berätta lite om den. Jag, Kim, Erika och lilla K bestämde att vi skulle umgås och det kan man säga att vi gjorde. Klockan stack vi till second hand men det var stängt, istället fick vi inhandla mat till vår picknick. Det blev mycket mat och vi slog oss ner mellan två boulebanor, alla som körde förbi glodde men vi hade fruktansvärt trevligt. Sedan kollade vi in second hand och innan dess hängde vi inne på biblioteket men vi ansåg att vi var alldeles för pratiga. Vi åt mjukglass och bestämde oss för att hitta den okända vägen till Nissafors, vi lyckades. Det var en jäkla bit och när vi var tillbaka i Gnosjö efter lite över en mils cykling blev det pizza på Makedonka, mums. I slutet av kvällen hängde vi i Töllstorpshallen och snackade bara en massa skit, helt perfekt. Jag överdriver inte när jag säger att vi har cyklat runt 3 mil idag, kanske till och med mer.

Nu ska jag titta på Atonement och ladda inför morgondagens arbetsdag.

P.S Jag vill tacka Kim, Lilla K och Erika för en udda men helt fantastisk dag, har inte haft så här roligt på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0