Aj, aj, aj

I måndags fick jag ett nytt inflammerat skoskav på nästan precis samma ställe. Igår på teatern började det göra väldigt ont. Jag har inte kunnat sova något i natt, jag har lipat och tyckt synd om mig själv. Det har dunkat och gjort olidligt ont(helst skulle det vara en rad svordomar här). Jag stannade hemma från skolan idag. Jag missade företagsekonomiprovet, stackars Johan, jag är elak. Jag är alltid sjuk när det är något viktigt som händer, nej jag har inte satt det i system. Fast det är nog många som tror det men jag bryr mig inte.

Tillbaka till skoskavet. Mamma stack hål på blåsan och ut forsade en massa blod och var, skit äckligt men smärtan minskade. Jag har precis duschat och nu börjar skoskavet värka som tusan igen, när ska det sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0