Cykeltur

Cykelturen blev bra. Vi käkade lunch i skolan sedan begav vi oss till Erika för att hämta all packning. Vi cyklade nästan till NIssafors. Vi letade efter en grillplats vid en hembygdsgård men där fanns ingen, bara en smedja. Vår sista lösning var att grilla i det fria, det gjorde vi och vi lyckades. Vi satt där ett bra tag, vi grillade korv, drack glögg, åt pepparkakor/clementiner och lekte med elden. Det var kul, men vi var farliga för allmänheten. När vi cyklade hem krockade Erika och Kerstin på något vis och Erika fick ett hål i benet.

Jag stank rök innan men nu har jag tagit en lång och varm dusch, varmvattnet tog slut. Jag sitter i pyjamas, tänk så ser någon mig, då blir det pinsamt. Egentligen måste jag göra en massa saker men jag orkar inte, jag är trött och jag har träningsvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0