Tadam

Jag är trött och slö. Jag har pluggat en timme nu, engelska, den är jättedålig. Jag kommer att få VG i information och layout och företagsekonomi A, det gör mig så jäkla sur. Jag har inte fått det bekräftat än, men det är något jag misstänker. Jag suger, jag är dålig och varför har jag så höga krav på mig själv? Jag hatar att jag har det, för ett VG är egentligen inte alls dåligt. Jag tror att jag ska börja tänka positivt istället, men det kommer att bli svårt.

Jag och Erika har kommit på en sak. Vi har båda funderat på det men jag har aldrig vågat tro att det är sant eftersom det känns lite konstigt. Men det stämmer och för första gången i världhistorien vet jag, Lina Fröjd, något.

åter till pluggningen, javisst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0