Gårdagen

Igår hade vi riktigt roligt. Vi käkade tacos och vid 18.30 begav vi oss ut för att cykla. Vi (alla utom Kimmy) hade på sig träningsoveraller, reflexväst och toppluva. Jag hade med mig en cykelhjälm som jag använde när det var tuff terräng. Vi cyklade till Göhestra och sedan hela vägen till Nissafors. På hemvägen hoppade min kedja, jag fick gå den sista lång biten och rulla i nedförsbackarna. Jag såg rolig ut. Efter vår tre timmar långa cykeltur kom vi till Erika vid 22.00, där
blev det goda saker. Vi tittade även på inspelade filmer från Erikas kalas, det var kul. Jag läspade pga min tandställning i gommen och mina tänder stod rakt ut, hemskt.

Vid halv tre var jag hemma. Då var jag tvungen att bädda rent i min säng, det kändes verkligen kul.

tack för en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0