Något att tänka på

Idag skulle jag ha pluggat men det har jag inte gjort. Jag har sutiit vid datorn och glott, funderat och snyftat. Jag har kommit på att jag inte kan plugga på dagarna, det blir bara dåligt då. På kvällen vid runt elva kvicknar min hjärna till och det jag skriver blir riktigt bra. Är det meningen att jag ska vara en nattsuddare bara för att lyckas i skolan? Det handlar om att ha disciplin, något jag inte har.

Ikväll när jag kommer hem från Erika ska jag plugga en liten stund. Det kommer kanske inte att vara lätt men jag måste. Svenskauppsatsen ska in på måndag, jag har 300 ord och den är konstig.

nu ska jag hoppa in i duschen och ladda för kvällen. Kommer den bli lyckad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0