Lördag

Jag har precis kommit hem från en shoppingdag i Borås med min syster och hennes kompis. Jag följde med dem för att vara snäll men kul var det inte. Jag köpte böcker, lite skolprylar och trosor, mer hade jag inte råd med. Jag har ätit både kladdkaka, godis och på Mc Donalds, usch vad det känns hemskt.

Igår var jag och Erika som sagt hos Kimmy, vi knallade dit klockan 17.00. Vi gjorde absolut ingenting. Jag skrev en berättelse som utspelade sig i Thess som var helt sjuk. Sedan lade vi oss i Kimmys säng, släckte lampan och diskuterade framtiden. Erikas är klar, dock är min och Kimmys fortfarande suddig. Kvällen var okej men inte mycket mer.

Jag har upptäckt att vår granne har klippt "sin" sida av häcken och det ser förjäkligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0