Onsdag

Jag och mamma har precis varit ute och övningskört. Mamma blev arg på mig för första gången, jag frågade henne om vi kunde byta plats och då skrek hon "Nej, du klarar det här!" Jag klarade det men jag var riktigt skraj. Nog om min övningskörning. Det har varit en bra dag idag, jag har dock inte pluggat, jag orkar verkligen inte.

Jag och mamma planerar att göra en resa i höst, just nu ligger Gävle närmast hjärtat. Jag vill bränna ner julbocken och mamma ska göra något annat olagligt, skämt o sido (hur det nu stavas). Gävle blir det förhoppningsvis, jag ska kolla på hotell. Det är dyrt att "tåga" dit och hotell är ju aldrig billigt, vi får se, vi får se.


godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0