Bitch

Idag blir jag sur för minst lilla sak som jag upptäcker att jag inte vet något om. Det är töntigt och idiotiskt.

Nu får jag dåligt samvete för föregående inlägg. Åh, jag är så patetisk. Folk har klarat värre saker än det. Varför ska jag alltid vara så förbannat ego? Allt det här blir bra om man gör det till något positivt istället. Jag fick ett ryck. Jag var ledsen. Det berodde nog mest på chocken. Jag vill bara meddela att jag faktiskt mår helt okej. Jag tänker krypa ner i sängen och läsa min bok och förhoppningsvis sova riktigt gott. Imorgon ska jag på promenad med farfar. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Sofia Ha

oj, men du, du ska veta att du inte alls är egoistisk eller patetisk, du är faktiskt bland en av dem snällaste, härligaste och mest omtänksamma människor jag känner. det är full sanning. du har mitt ord. jag tycker väldigt mycket om dig vännen. saknar dig! kram.

2009-04-20 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0