Jag är tom

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det jag drömt mardrömmar om sedan jag var liten har nu hänt och jag vet inte hur jag ska reagera. Jag blir tom. Sedan tänker jag på allt som kommer förändras och då kommer tårarna. Eller nej, det kommer aldrig några tårar. Jag skulle nog behöva gråta. Men jag kan inte. Fanfanfanfan. Jag orkar inte skriva ner exakt vad som händer. Jag vill låtsas att allt är som vanligt. Att ingenting har hänt. Fast det borde jag inte göra. Jag borde inse det NU men det går inte. Och nej. Detta är ingen "må-dåligt-dag", då jag klagar över allt. Nej, det är det inte. Det är en hemsk sak för ett barn som jag. Just precis, jag räknar mig fortfarande som ett barn.

Jag undrar hur många jävlar som vet. Hur många jävlar som visste det före mig. Det var säkert många. Jag har vandrat runt i en liten bubbla och varit glad den senaste tiden. Varför får man inte vara lycklig och glad? Varför?

Okej. Det känns tufft. Och en sak till, fråga mig inte vad som har hänt. Då bryter jag ihop. Ja, så allvarligt är det. Fråga om några veckor. Tills dess kanske alla vet. Nyfikenheten ni vet.

Kommentarer
Postat av: Sofia Ha

åh nej vännen! jag vet knappt vad jag ska säga :/

jag vågar inte fråga vad som har hänt och jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att du ska må dåligt! men om du behöver gråta så finns jag för dig, jag kan vara din axel :) en stor kram och hoppas att allt ordnar sig, det gör det, det gör det alltid! det är sant.

2009-04-20 @ 10:28:46
Postat av: Sara

jag finns alltid här Lina ! Jag blir orolig vännen ! Men tveka aldrig på att höra av dig till mig , du har mitt nr ! <3

2009-04-20 @ 10:46:06
URL: http://sararosell.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag får en massa hemska bilder nu. Någon av dem stämmer kanske, eller så har det hänt något ännu värre. Jag ska inte spekulera, jag vet. I vilket fall som helst, det enda jag kan säga är att det är grymt orättvist att en massa saker ska drabba dig. Du är en sån god människa. Och jag fattar inte varför du inte ska få vara lycklig och glad. Du hade förtjänat att få vara det.

2009-04-20 @ 10:52:38
URL: http://paranoia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0