Min nya frisyr

Först och främst måste jag säga att gårdagen var mycket trevlig. Jag köpte en bok, paket till Kimpa och en mascara. Det räckte för mig, för den här gången. Det finns verkligen en massa saker jag vill ha men jag har inte råd. Blähä.

Jag har blivit klippt idag, tråkigt nog. Jag gillade min gamla frisyr. Den var lagom nördig och väldigt enkel. MEN jag ville vara lite häftigare, så jag klippte lugg, ett stort misstag. Jag tänker ha uppsatt en tid framöver, tills jag har vant mig och åtminstone trivs i det själv. Så det så.

Jag är glad att jag inte så matchen idag, då hade jag sannerligen varit rasande.

Jag skriver mer imorgon. Måste sova nu, så att jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0