Summer in the city

Jag älskar vädret. Dagen har varit underbar. Jag har suttit ute i solen och läst Så länge vi båda andas och har bränt min ljusa hy. HAHA. Jag bränner mig alltid första gången jag solar. Det kanske de flesta gör, jag vet inte. Nu ser jag i alla fall ut som danska flaggan, väldigt passande inför morgondagen. Jag har också gått en promenad med min pappa och tagit en joggingtur i Töllstorp. Till kvällsmat åt vi "hemmagjorda" hamburgare, kanongott.

Den här veckan har varit hemskt onyttig, druckit läsk, käkat på Mc Donalds, fikat på Wayne's Coffee, ätit pizza och godis + all annan mat som inte är särskilt nyttig. Blää. Jag måste verkligen skärpa mig. Jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0