Torsdag

What a day. Jag har varit flummig. Än en gång så kommer ett ostrukturerat inlägg.

Jag är orolig. I måndags ringde jag och bokade körlektion. Jag sa att det kvittade vilken lärare jag fick. Jag fick Anders och det sägs att han är världens torraste. Kan det verkligen stämma? Får en sådan torr människa vara trafiklärare? Är det någon som kan säga något positivt om honom, så att jag slipper vara orolig? Jag klarar nämnligen inte av torra människor.

Och sist men inte minst en liten rapport om min lilltå. Var beredda på det i fortsättningen, varje dag sägs det något oviktigt om min tå. mohahaha. Jag gick till Pelle P. Jag ska äta penicillin i 10 dagar. Jag har aldrig svalt en så stor tablett hela i mitt liv. Hoppas att jag inte kvävs bara. Det vore inte trevligt.

Kommentarer
Postat av: matilda

kajsa säger att anders har mest godkända elever, hilda hade anders och hon har ju körkort nu! han verkar snäll :)

2009-04-03 @ 11:24:14
Postat av: Lina

Tack Matilda. Det hjälpte:)

2009-04-03 @ 12:23:36
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0