femte augusti

Dagen har varit bra. Väckte Kimsa 08.17. Sedan gjorde jag lite ärenden åt farmor. Vid ett träffade jag mina kära vänner. Vi hade en trevlig stund hos Kerstin. Efter det gick jag till farmor och hade en liten kräftskiva med henne och Lovisa. Ikväll har vi spelat kort, sjuan och femhundra. Det är härligt att sova här när pappa jobbar. Man kommer upp i god tid och man har alltid någon att spela kort med. Dessvärre, mår min farfar inte alls bra och det gör ont i hjärtat att se det. 2009 kommer med all säkerhet att bli det värsta året i mitt liv. Härligt. Nu ska jag lägga mig och lyssna på Karlavagnen. Jag är en pensionär, man blir ju som man umgås.


Kommentarer
Postat av: Erika

På pricken. Ont i hjärtat. Sånt är fruktansvärt.

2009-08-07 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0