I can't stand it

Det har hänt mycket på sista tiden. Mest positiva saker. Pappa har fått jobb. Det börjar bli bättre med vad allt som har med pengar att göra. Jag har förhoppningsvis snart ett jobb, mer än så bör jag inte säga. Jag har börjat jogga igen. I måndags åkte jag till dalstorp och kom hem idag. Det blev ett kort besök. Jag är inte där så ofta som jag hade velat. Menmen. Sista natten jag sover hos farmor på ett tag. Lite trist. Trivs här. Idag känner jag mig lite deppig. Skolan börjar på fredag. Då finns inte vårt härliga gäng längre. Jag har magvärk och känner mig hatad. Nu ska jag kleta in havregryn i fejan och få fin hy. Tragiskt men magiskt. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0