Don't blame me

Det är så mycket jag vill blogga om. Jag vet inte vad jag ska börja med. Jag har haft en fantastisk skön helg. Jag har legat på soffan och tittat på skitprogram. Jag har sovit länge. Jag har lagt mig tidigt. Jag har också insett att jag inte längre ser julen som något speciellt. Ärligt talat, så skiter jag fullkomligt i denna högtid. Jag vet inte varför. Beror väl på att jag är äckligt trött på livet, mitt liv och min familj. Jag vill spy på allt. Jag vill bara flytta ifrån den här hemska hålan.

Imorgon ska vi till Jönköping. Det ser jag fram emot. Till en början såg jag fram emot kvällen som ska spenderas hos mamma men nej, inte längre. Jag hatar honom. Jag hatar dem. ÅÅÅÅÅÅH, jag vill bara slå dem hårt båda två och få dem att förstå att de gör mig så jävla illa. Mitt tonårshjärta klarar inte mycket och defintivt inte mer. MEN NÄR SKA DESSA IDIOTER SOM BETER SIG SOM BARN INSE ATT JAG HAR ETT SKÖRT HJÄRTA??? Svaret är: när det är för sent. God natt idiots.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0