Jul

Har varit i Värnamo större delen av dagen. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta julklappar. Körlektionen gick åt helvete. Jag var ofokuserad. Lennart var en trevlig prick. Jag tror att han tyckte jag var en idiot. 

Jag hatar julen. Jag vill bara att den ska vara över. I år har vi ingen julgran, inga tomtar och inga apelsiner med nejlikor, skönt tycker jag. Jag spydde dessutom upp min julmat innan. Haha. Jag har inte önskat mig något. Jag tycker att det läggs alldeles för mycket pengar på julklappar, helt sjukt. Ah, nej. Nu har klockan passerat tolv, det betyder alltså att det är julafton. Jaha. Jag ska lägga mig i sängen. Sova. Vakna. Äta en trevlig middag hos farmor och farfar. Sedan åker vi till Dalstorp och äter- igen. Jag kommer vara så nedstämd och se sur ut. Jag är inte sur. Jag har bara blivit rejält sviken för andra gången på ett halvår. Det gör ont. God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0