Laugh

Jag chattar med min brevvän. Vi får inte mycket sagt. Jag trodde att det här skulle bli en bra dag. Jag fick nämligen ett roligt besked som innebär money. Jag får slutbesked imorgon. Håll tummen att allt löser sig. Dagen slutade väldigt blääää. Jag fick reda på två knäppheter som är så dåliga att jag vill spy.

Jag äter alldeles för sent, inte konstigt att jag blir fetare. Haha. Imorgon ska jag baka lussekatter med mamma och Lovisa. Och jag ska nog även bege mig till banken och se om det kostar något att plocka ut lite pengar. Pengar som jag behöver till mina körlektioner. Verkligen tur att skolan betalar mycket, annars skulle jag bli ruinerad. Nu ska jag forsätta den oerhört givande konversationen med min brevvän, som för övrigt har slutat svara sedan jag nämnde att jag lagade falukorv. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0