Love, love, love

Följande inlägg kommer att bli något hoppigt.

Jag gillar inte måndagar. Jag är en liten bitch och vill inte längre gå i skolan. Idag joggade jag en runda, sedan stack jag till Frida och dansade Zumba. Det var kul, men jag kan inte dansa. När jag kom dit fick jag veta något som gjorde att jag brast ut i skratt. Vet inte riktigt om jag ska tro på att "personen" verkligen har sagt det här menmen. En viss liten nippertippa sa att hon hade hört att jag var kär i "personen" när jag var liten. (Lite rörigt, men jag förstår vad jag menar i alla fall.) Vadå när jag var liten? Dessutom så fick jag reda på vem "personen# var för bara några år sedan. Och en sak till, hur har "personen" i så fall fått reda på att jag har varit kär i honom? Vi har nämligen knappt pratat med varanda och enligt honom, så vet han inte vem jag är. Haha. Jag får inte riktigt ihop det. Jag hoppas dock att det är ett missförstånd och att "nippertippan" har uppfattat helt fel. Jag tycker det här är komiskt. Jag kommer flina åt det när jag ska sova.

Jag gillar inte att vara medlare. Hur svårt kan det vara att ringa och prata med personen i fråga direkt? Dessutom så kan jag inte övningsköra på nästan en hel vecka till. Snacka om att allt kommer gå åt skogen.

Jag avskyr när människor ljuger. Jag avskyr ännu mer när andra människor blir indragna i lögnen. Ibland får man dra en vit lögn, men det finns för tusan en viss gräns! GRRRRRR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0