Vomit

Dagen har varit bajs. Jag fick förskräckligt ont i magen på matten. Det brukar aldrig göra så ont. Vi hade ingen svenska, så jag, Kim och Phu begav oss till samhället för att besöka SEB och Swedbank. Jag försökte vara trevlig. Det gick dock inte så bra. På vägen tillbaka till skolan spydde jag bakom ett träd. Fräscht för Phu och Kim att höra det. Att jag dessutom hade ätit den där fisken till lunch gjorde det inte bättre. Jag skyndade mig hem för att spy ännu en gång. Jag är väldigt hungrig. Vet inte vad jag ska äta. Jag är mest sugen på cola, borde ringa till pappa och fjäska lite. Men nej. Det är en onödig utgift.


Kommentarer
Postat av: Sofia Tu

Oj, hoppas du mår bättre nu! :)

2009-12-11 @ 06:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0