Babbel

Okej. Här kommer lite beskrivningar av mig och mina vänner.

Jag: Lina är en tonåring från Gnosjö. Lina spenderar sina dagar i skolan där hon läser samhäll/ekonomi. På sin ofta uppdaterade blogg skriver hon bland annat om livet i småstaden och om diverse funderingar, stora som små. Hon är en trevlig, sympatisk och omtänksam tjej. Hon är också väldigt målmedveten och ser fram imot en framgångsrik karriär inom finansbranschen.

Erika: Erika är en sprallig 17-åring. Hon har koll på modet och vill gärna se Madonna live när hon kommer till Sverige.

Kim: Kim är en diskret kille. Han har noga sett till att inte finnas med i olika register. Han jobbar extra som privatdetektivoch snokar reda på allehanda hemligheter. (Så, det är därför Kimmy är upptagen hela tiden. Tack för förklaringen.)

Kerstin:
Kerstin är en 17-årig tjej som bor på "gatan" i Gnosjö. Hon fyller 18 år i juni och gillar sommaren bäst av alla
årstider. Kerstin är en glad tjej som gillar katter.

Hahaha, det här var riktigt roligt. Synd att det kostar att smsa 118118.


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha! Min stämde ju till punkt och pricka. Madonna! <3

2009-02-11 @ 15:47:45
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lilla K

Jag håller inte riktigt me om min beskrivning.Kanske de me gatan men de andra...?

2009-02-12 @ 21:31:35
Postat av: Lina

Jadu, du får ringa och klaga hos 118118.

2009-02-12 @ 22:09:02
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0