I fear you

Synonymer, det är kul det. Dagen den har varit helt i sin ordning. Jag har softat hela kvällen. Har inte haft kraft att göra något annat. I morgon ska jag ner och hemföra mina plattor och i samma veva ska jag ta ut lite pistoler. Det är inte var dag man är vid en bankomat och dessutom har kortet med sig. Nej, inte alls. Den här helgen är välförtjänt. Det har hänt mycket, Historieprov, prov i franska och tyska. Franskaprovet var för övrigt väldigt litet men jag pluggade som en liten gris till det ändå. Eller heter det franskprov?  Eller något helt annat?

Jag har en krypande och obehaglig känsla i magen. Haha, det låter sannerligen finfint. Jag har på mig solglasögon. De sitter förskräckligt på mig, jag ser ut som en liten fluga. Men vad gör det? Jag tänker inte visa mig offentligt i dom.  

Kommentarer
Postat av: Erika

Lina, du är knäpp. Och jag gillar det! Haha. men säg mig, varför hade du solglasögon på dig?

2009-02-27 @ 08:34:41
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Haha, jag hade solglasögon för att dom var nya och fräscha.

2009-02-27 @ 08:42:31
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0