I know I'm right

Idag på morgonen kunde jag inte skicka iväg alla kedjesms som jag ville, mobil strejkade och jag gav upp. Det gjorde mig arg, nu är jag ännu argare. Jag kan dessvärre inte skriva exakt vad som gör mig arg, det är inte rätt att hänga ut personen här i bloggen. Men jag fattar inte hur man kan vara så jäkla självisk? Det finns människor i din omgivingen lilla vän. Nej, jag måste släppa den här grejen nu. Andas.

Vandringen idag var trevligt. Jag har nog aldrig gått så mycket i hela mitt liv. Det var fräscht. När jag kom hem lade jag mig i sängen och läste, sedan somnade. Jag vaknade upp av att telefonen ringde, det var pappa. Han bara skrattade åt mig för jag sluddrade verkligen, man skulle kunna tro att jag var påverkad. Jag läste precis igenom ett sms jag skrev till Erika och det märks att jag inte var riktigt närvarande när jag skrev det. Jag har bl.a skrivit Jag har inte liten fråga..., vem skriver så?


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag blev inte chockad över smset. Jag är däremot chockad nu. Kedjesms? Åh. Lilla Lina.

2009-02-04 @ 19:56:22
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Jaa. Jag skickar ju gratis,så jag bruka skicka vidare dom där smsen, haha.

2009-02-05 @ 10:24:41
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0