Lördag

Det är lördag idag. Har jag gjort något vettigt? Nej. Eller jo, jag har ju varit på Bibilioteket med mina två mysiga vänner, det var vettigt. Jag har ätit en massa onyttigt. Jag har tagit en eftermiddagslur. Jag gick en timmes lång promenad med lilla K och Selma. Det var alldeles för kallt. Min far har friterat här hemma, det var kanongott. MUMS. Jag har lyssnat på melodifestivalen. Jag har haft enormt mycket energi. Den försvann nu. Nu fick jag en impuls att skriva hur mycket jag tycker om en viss person. Jag säger helt enkelt ROSA ELEFANT. BAJS FOREVER.

Kommentarer
Postat av: kajsa

det här lät spännande!

2009-02-22 @ 10:12:08
Postat av: Erika

Friterat! GE MIG! Jag älskar allt friterat. Galen i det.



Nu blev jag glad, Linis min vän!

2009-02-22 @ 18:55:59
URL: http://paranoia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0