Min klocka

Jag har glömt att visa min nya klocka. Klockan har jag fått av min farmor, jag gillar den. Den passar mig perfekt. I alla fall, när jag fick klockan fungerade den inte, så jag gick till Ur&Guld och för att byta batteriet. Han gick iväg för att byta batteriet. Vad händer då? Jo, han får inte igång klockan. Han försöker i tio minuter men ger upp och säger: Klockan är för gammal, så jag gör ingenting med den. Men jag antar att den inte är din. Jag svarade nej, tog emot klockan och traskade iväg. Jag blev riktigt besviken. Jag hade verkligen ställt in mig på att klockan skulle fungera och när något inte blir som jag har planerat, blir jag riktigt sur. Jag gav farmor klockan och sedan gick jag och fikade. Efter ett tag så tittade jag på den igen och då fungerade den!!!!! Jag blev överlycklig, det betydde att jag slapp köpa en klocka för några hundra från Puss.


Jag är verkligen en bra fotograf.

Kommentarer
Postat av: kajsa

nu citerar jag en Pelle Carlberg-låt:

Even A Broken Clock (Is Right Twice A Day)

2009-02-13 @ 12:41:48
Postat av: Lilla K

Vilken fin klocka! =)

2009-02-14 @ 10:09:42
Postat av: Erika

Hade du den på dig igår? Missade det i så fall. Den var jättefin! Verkligen!

2009-02-14 @ 11:32:00
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

haha, jaa. helt rätt!



2009-02-14 @ 13:34:03
URL: http://glasfagel.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack. Nej, jag hade inte på mig den igår.

2009-02-14 @ 13:35:25
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0