Planering

Jag sitter och planerar morgondagen. Vad som måste inhandlas och hur vi ska sitta, vad jag ska duka med och vad vi ska göra när vi har ätit. Jag har ingen aning. Vi får väl titta på en film. Men, vi har inte tillräckligt med plats i soffan. Och vi kan inte vara på mitt rum. Mitt rum består i stort sett bara av en dubbelsäng, så där kommer ingen in. Vi får sitta vid köksbordet och prata. Ja, så får det bli.

Okej. Maten då, det blir tacos. Jag kommer nog inte köpa någon gurka eftersom den kostar hela 60 kronor kilot. Men det måste ju kompenseras, därför blir det förhoppningsvis någon spännande efterrätt. Jag vet inte vad än. Det beror på hur mycket pengar min generöse far lämnar hemma. Annars kan vi ju alltid sitta och dricka laktosfri mellanmjölk från arla, det är ju gott. Åh, det kommer så mysiga människor. Jag är så glad.

Kommentarer
Postat av: Erika

NEJ! JAG GLÖMDE JU SMAKA DEN LAKTOSFRIA MJÖLKEN. ATTANS OCKSÅ.

2009-02-14 @ 11:28:29
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

JA, TUSAN. Jag glömde totalt bort det, jag var så inne i allt annat XD Till exempel att sätta igång radion.

2009-02-14 @ 13:36:58
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0