Tisdag

Jag är så glad att den här dagen är över. Jag har precis trillat in efter en joggingtur, jag övar inför träningsdagboken som jag ska börja med nästa vecka. Det var jobbigt vill jag lova. Jag fick håll och det kan bero på att pappa kom hem med nyheter från GB. Det var spännande. Jag provade den nya Solero, den smakade nästan precis likadant som en Solero de hade för typ två år sedan. Men den var god. Jag skulle ha gjort matte och organisation och ledarskap idag. Jag är så effektiv. Nu ska svettiga och äckliga jag ta mig en lång dusch. Jag ska sova relativt tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha! Tidigt, icke! Inte tidigare än jag, ifall du skulle duscha och så. Jag gick och la mig innan tio. Somnade vid tio eller strax efter. Drömde bland annat om fröken Bortblåst, minns dock inte vad.



Men jag hade å andra sidan slappat bort hela eftermiddagen. Du var duktig och rörde på dig!

2009-02-25 @ 08:57:59
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Inte tidigare än du. Men det var tidigt för mig. haha. Jag brukar vanligtvis komma i säng rätt sent.

2009-02-25 @ 18:18:48
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0