FIKA

För första skoldagen på länge har jag varit riktigt glad och positiv. Det har sina förklaringar, som allt annat. Kommer jag att vara Glada-Lina igen? Jag åt ett smaskigt wienerbröd innan. Jag tycker att vi ska fika någon gång när vi har tre långa håltimmar på torsdagar. Jag tänker ta med mig fika på torsdag. Ett päron och någon kaka. Det är onyttigt men attans vad gott det är. Plus vi cyklar faktiskt 6 kilometer varje dag, så det kan vi förtjäna. Erika och Lilla K, vill ni ha fika på torsdag? Om inte vill så kan ni alltid sitta och titta på mig när jag fikar, haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

FIKA! Lina, du är ett geni! Vi måste helt enkelt göra den här hemska håltimman till något positivt. Hitta på något varje gång. Något som lilla K kan hinna med innan pianot.



Jag ska också försöka ta med något gott!



Åh, vad glad jag blev av det här! Tack!

2009-01-13 @ 19:38:45
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Du, jag älskar min idéer. Vi kan sitta någonstans och mysa:)

2009-01-13 @ 21:27:50
URL: http://glasfagel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0