PUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Jag kom hem för ett tag sedan och min mobil återfanns i eftermiddags. Mobilen låg i byrålådan i hallen, jag är så slarvig. Jag har pluggat i stort sett hela dagen. Det är så tråkigt. Vid 16.50 vandrade jag till lilla K för att skicka in mina publikationer, det funkar inte på den här datorn. Jag måste skaffa mobilt bredband igen, jag ska tvinga pappa. Jag och lilla K pratade lite sedan gick vi ner till samhället för att handla åt hennes mamma, hon är sjuk. Vi var både på ICA och hemköp. När jag kom hem så åkte jag ner till ICA med mamma och köpte dricka. Nu ska jag skriva klart diskussionsuppgiften men jag känner ingen pepp. blä.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;)

Hoppas allt är bra med dej.

jag har en mysdress tävling som jag hoppas du vill delta i.har jag tipsat innan bert jag om ursäkt.ska du inte vara med så svara inte i tävlingsinlägget.

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

2009-01-07 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0