Vakna upp

Jag höll på att somna i soffan när min mobil ringde. Det var Sofia, hon ville gå en promenad. Jag skyndade ner till samhället för att möta henne. Vi gick en promenad. När vi trodde att Erika var hemma ringde vi henne på hennes söndriga mobil, ingen svarade. Sedan ringde vi en gång till och återigen inget svar. Det var i och för sig inte så konstigt att ingen svarade men vi försökte i alla fall. Då beslutade vi oss för att vandra hem till henne. Vi fick aldrig tag på Erika, tyvärr. Idag har jag gått trettontusentvåhundraåttiosexsteg.

Jag fryser  och min axel gör förbaskat ont. Jag är klagar mycket. I morgon är jag ledig, det ska bli så skönt. Jag ska sova länge och plugga. Vid kvart över tre drar jag till Kimmy. Klockan fem går vi och käkar pizza och sedan blir det myskväll. På lördag blir det förmodligen en myskväll igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har du en bra stegräknare? Min suger.

2009-01-23 @ 10:02:06
URL: http://paranoia.webblogg.se/
Postat av: Lina

Jag har stegräknare på mobilen och jag tror den är bra!

2009-01-23 @ 13:32:51
URL: http://glasfagel.blogg.se/
Postat av: Sofia

linis tack för en fin promenad. tror du jag kan hoppa och skutta förbi er krabberna någon gång under dagen?

var finner jag er? förresten så är jag nog i gnosjö hela helgen. hurra! hej hej.

2009-01-23 @ 15:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0