Who let you go?

Jag sitter med ett rött papper framför mig, man skulle kunna säga att det är ett julpapper. Jag försöker göra tyskaläxan men det går inte. Skriva om välbefinnande, usch.  Jag är nog den mest onyttiga människan jag känner. Jag älskar kakor i alla dess former. Jag är inte så förtjust i godis men äter ändå ganska mycket, det är konstigt. Jag är nästan beroende av Coca-cola.  Glass är också något  jag älskar, särskilt jordgubb- och vaniljglassen från GB.  Jag cyklar 6 kilometer varje dag annars motionerar jag ingenting. Istället för att gråta när jag mår dåligt äter jag en massa gott, det är ett sätt att tycka synd om mig själv. Om jag fortsätter så här är jag snart en fet tjej med fett hår, gigantisk bak, hängpattar och celluliter överallt. Jag ska nog börja ett nytt liv, imorgon.

over and out 


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, jag tröstäter också! Gråter och tröstäter. Fast nu är jag glad. Då äter jag kakor och sånt bara för att jag är så glad. Äsch, det ordnar dig. Jag bryr mig inte om jag blir fet. Sen ångrar jag mig.



Nu mår jag illa. Jag åt rostat bröd med marmelad när jag kom hem. Och så var jag tvungen att äta choklad till kaffet. Och så smakade jag på smeten till bajsbollarna. Mina händer luktar fortfarande bajsbollar. Hoppas jag kan fika imorgon ändå. Det brukar ordna sig. Haha.

2009-01-14 @ 21:11:26
URL: http://paranoia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0