Sjätte juli

Jag har bloggtorka och har haft det de senaste månaderna.

Jag tog mitt första dopp för året i torsdags. Det var mycket trevligt. Jag gillar att bada med badbollar. I fredags bakade jag en massa och joggade en liten runda. I lördags fyllde min bror 16 år, så då blev det kalas. Vi åkte först till farfar och åt lite tårta och sedan drog jag till mamma. Där började kalaset klockan 15.00. Trevligt. Jag och Anna hade en trevlig pratstund på balkongen. Det behövde vi båda. På kvällen drog jag till Frida och tittade på filmen Knowing. Den började bra men jag gillade inte slutet. Igår gick jag en promenad med Erika. Det var typ det enda vettiga jag gjorde. Jag var sur också och mådde illa. Idag skjutsade mamma mig till Dalstorp vid elva. Jag hatar den röda bilen som begränsade framkomligheten och förstörde min lilla plan. Jag har avbokat min körlektion som jag skulle ha på torsdag. Nu sitter jag här hos mormor och morfar och väntar på att klockan ska bli fem. Då ska jag gå en promenad för att sedan dra till Sara. Vi ska ha myskväll och hon säger att hon har mycket att berätta för mig. Det ser jag fram emot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0