Dagen idag

Mycket trevligt promenad med Erika. Sedan teater, den var helt okej. Jag var dock väldigt trött och höll på att somna. Efter det hängde jag lite vid datorn och sedan övningskörde jag pyttelite. Det går bra hemma, men varför fungerar det inte på körskolan???? Vid kvar över åtta stack jag till Kerstin. Hon hjälpte mig med en matteuppgift, min hjärna har redan åkt på semester, så klarar inte ens de simpla sakerna. Det tog sin lilla tid eftersom hon hade sina tankar någon helt annanstans. Efter en timme drog hem. Nu sitter jag här och hänger igen. Längtar efter sommarlovet, då jag ska umgås med mina vänner, framförallt Kimsan och Erika. Vi har så mycket roliga saker vi ska göra. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0